Про Вовчанськ Галерея Звернення до головиКонтакти

Вовчанська міська рада

Офіційний сайт Вовчанської міської ради

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Новини субсидій та соціального захисту

Я маю право!

З метою формування  у суспільстві  правової культури  та правової свідомості , сприяння підвищенню рівня знань та проінформованості громадян  щодо реалізації та захисту своїх прав, гарантованих Конституцією та законом України  у різних сферах життя пропонуємо  переглянути  відеоматеріали "Я маю право!"

 

https://www.youtube.com/watch?v=ieIK0cCjDLM&t=23s

https://www.youtube.com/watch?v=2rpkNHshBPW&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=28k2IrRiOHk&t=11s

https://www.youtube.com/watch?v=LHRoDw-Hu7c&t=13s

https://www.youtube.com/watch?v=VApipzCQUi4

https://www.youtube.com/watch?v=CASAqe5-L g&t=17s

https://www.youtube.com/watch?v=m-b66Usuftk&t=13s

https://www.youtube.com/watch?v=8D1o-ry9Eoc

https://www.youtube.com/watch?v=m7aEIc52hUw&t=35s

https://www.youtube.com/watch?v=cnMgy5s-DHk

https://www.youtube.com/watch?v=VVHzwfoQKdk

 

Розміри штрафів за порушення трудового законодавства з 1 січня 2019 року

 

Згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» мінімальна заробітна плата у 2019 році становитиме 4 173 грн. та у погодинному розмірі – 25,13 грн. Збільшаться відповідно і розміри штрафів за порушення законодавства про працю. 
 

За які порушення і в яких розмірах передбачаються штрафи для юридичних та фізичних осіб – підприємців, що використовують найману працю:

  1. 125 190 грн (30 мінімальних заробітних плат) за порушення:
  • фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору
  • оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час
  • виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ;
  1. 41 730 грн (10 мінімальних заробітних плат)за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (наприклад, за не оплату роботи в нічний час, роботу в вихідний або святковий день, понадурочну роботу та інші питання оплати праці);
  2. 12 519 грн (3 мінімальні заробітні плати)за порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі;
  3. 41 730 грн (10 мінімальних заробітних плат)за недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»;
  4. 4 173 грн (1 мінімальна заробітна плата)за порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених вище.
  5. 417 300 грн (100 розмірів мінімальної зарплати)зa недопущення до проведення перевірки стосовно оформлення_трудових_відносин та виявлення нелегальних працівників.

Крім того, ст. 41 КпАП передбачено адміністративну відповідальність керівника підприємства – від 8 500 грн. до 17 000 грн. за фактичний допуск працівника без трудового договору.
 

 

Роз’яснення щодо порядку надання житлових субсидій домогосподарству, до складу якого входять особи, що перебували за кордоном більше 60 днів.

          Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2018 № 841 « Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 ( у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 року № 329)  ( далі Положення), якими надано можливість комісіям приймати рішення щодо призначення житлової субсидії домогосподарству, до складу якого входять особи, що перебувають за кордоном більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, якщо такими  особами підтверджено легалізованими в Україні документами набуття страхового стажу в інших країнах, з якими укладено договори про соціальне забезпечення.

           Відповідний перелік країн розміщено на веб – сайті Мінсоцполітики у розділі « Міжнародна діяльність» у закладці « Міжнародне співробітництво» за посиланням « Перелік міжнародних договорів».

           Відповідно до Розлілу ІІ « Двосторонні міждержавні договори» та розділу ІІІ « Міжурядові договори» зазначеного переліку міжнародних договорів станом на 15.11.2018 чинними є договори про соціальне забезпечення з такими країнами: Болгарія, Естонія, Іспанія, Латвія, Литва, Монголія, Португалія,  Польща, Румунія, Словаччина, Угорщина, Чехія, Азербайджан, Білорусь, Вірменія, В’єтнам, Грузія, Молдова, Росія. Цей перелік може змінюватися.

            Організації, які видають документи, що підтверджують набуття страхового стажу особою в інших країнах, визначено у відповідних міжнародних договорах, або Адміністративних договорах до них.

             Так, наприклад, відповідно до статті 3 Адміністративного договору від 18.05.2012 до Угоди між Україною  та Республікою Польща про соціальне забезпечення, яка підписана у м. Київ 18.05.2012 і ратифікована Законом України № 458-VII від 05.09.2013 « Про ратифікацію Угоди між Україною та Республікою Польща про соціальне забезпечення» та чинна з 01.01.2014, компетентними установами, які є сторонами обміну інформацією і правомочні надавати підтверджуючі документи набуття особою страхового стажу в  Республіці Польща є Установа соціального страхування – у сфері застосування законодавства про соціальне страхування, за виключенням соціального страхування аграріїв, Каса аграрного соціального страхування – у сфері застосування законодавства про соцільне страхування аграріїв, Воєводські адміністрації праці – з питань допомоги по безробіттю.

              Форма довідки, з обов’язковим визначенням терміну дії такої, встановлюється компетентним органом тієї країни в якій вона видається. У цій довідці має зазначатися період набуття особою страхового стажу включно з періодом за який враховуються її доходи, у разі призначення житлової субсидії домогосподарству, до складу якого входить особа.

            Відповідний документ має бути  легалізований в Україні.

          

      Існує два способи легалізації документів – апостиль і консульська легалізація.

         Апостиль - це штамп з встановленим набором даних і параметрів, який використовується для країн, де поширюється дія Гаазької конвенції. Штамп проставляють у бюро перекладів, яке має право на провадження відповідної діяльності, на лицьовому боці в місці де відсутній текст. У разі, якщо на лицьовому боці немає місця вільного від тексту, тоді проставляють штамп на зворотньому боці, а якщо текст займає всю область з обох сторін – до документа підшивають аркуш, на який проставляють апостиль. Водночас, у таких країнах як Бельгія, Швейцарія, Австрія, Португалія, Франція, Велика Британія, Нідерланди, Італія легалізація документів реалізується нанесенням штампу апостиль двічі – на початку і в кінці документа.

            Консульська легалізація – використовуються для країн, де не поширюється дія Гаазької конвенції. Порядок консульської легалізації офіційних документів установлюється Віденською конвенцією « Про консульські зносини» 1963 року, міжнародними договорами та чинним законодавством України.

 

Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства"

Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства», яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою.                                                             

Відповідно до закону “Про попередження насильства в сім’ї” насильством в сім’ї є будь-які умисні дії фізичного, сексуального, психологічного чи економічного характеру одного члена сім'ї по відношенню до іншого, якщо ці дії порушують права і свободи члена родини як людини та громадянина, завдають йому моральної шкоди, шкоди його фізичному чи психічному здоров'ю.

Зазвичай існує широко розповсюджений міф, що насильство в родинах — це проблема тільки неблагополучних родин, і майже завжди сімейне насильство пов’язане з пияцтвом і бідністю. Однак за деякими дослідженнями це зовсім не так. Насильство властиве для всіх соціальних груп і не залежить від економічного становища родини в цілому. В Україні проблема домашнього насильства практично не вивчалася. Тільки протягом останнього часу теми насильства у родині стали предметом публічного обговорення. Для того, щоб перемогти реальне зло, його треба зазнати, відкрито обговорити проблему та шукати шляхи вирішення. За даними Інституту соціологічних досліджень, 68 відсотків жінок зазнають знущання в сім’ї, з них чверть «як правило» або «часто» потерпає від побоїв. Кожна десята дівчина зазнає постійного насильства. Причинами ж того, чому жінки не подають скарг у зв’язку з насильством, є тиск суспільних і родинних обставин та бажання зберегти відносини. Культурні та релігійні традиції також присутні серед перешкод, що ускладнюють боротьбу з насильством. Вдосконалення правової оцінки насильства в сім’ї багато в чому залежить від усвідомлення громадськістю та самими жінками того, що насильство в сім’ї є злочином. Особа, яка постраждала від насильства в родині, може звернутися до: - управлінь та відділів у справах сім'ї, молоді та спорту обласних та районних державних адміністрацій; - відповідних підрозділів органів внутрішніх справ — дільничних інспекторів міліції, а якщо це стосується дитини, то до кримінальної міліції у справах дітей; - центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді; - центрів соціально-психологічної допомоги; - центрів медико-соціальної реабілітації жертв насильства в сім'ї; - неурядових організацій, які працюють у сфері запобігання насильству в сім'ї. Слід пам'ятати, що відмова у прийнятті заяви не допускається!

Рецепту на усі випадки життя немає, тому що ситуації можуть бути дуже різними. У людей різні духовно-моральні сили, різні можливості. Те, що один може сам осмислити, зрозуміти і змінити ситуацію, інший — не в силах. Проте боротися з насиллям просто необхідно для нормального повноцінного життя. 

Пам’ятайте – кожна людина народжується вільною та рівною у своїх правах. Ніхто не повинен зазнавати жорстокого поводження.

 

     

Увага торгівля людьми!

     Серед найголовніших порушень прав людини в сучасному світі актуальним є злочин, який має багато назв – «біле рабство», «торгівля людьми», «контрабанда людьми». За оцінками експертів щорічно 1-2 млн. людей стають «живим товаром». Наприкінці ХХ сторіччя з його проявами зіткнулась і Україна.

Економічні проблеми, незадовільний стан ринку праці, значний рівень безробіття і низький рівень життя населення спонукають громадян України шукати роботу за кордоном. Легально щорічно працевлаштовується за кордоном 50-60 тисяч осіб. Але нині майже 4 млн. громадян України працюють за кордоном нелегально. Більшість виїжджають за туристичними чи приватними візами, працюють без необхідних документів, дозволів та контрактів, а це робить їх безправними, і стає причиною потрапляння в тенета торгівців людьми. Тому завданням загальнодержавної ваги є боротьба з цим явищем, підтримка і захист українських громадян за кордоном.

Детальніше...