Про Вовчанськ Галерея Звернення до головиКонтакти

Вовчанська міська рада

Офіційний сайт Вовчанської міської ради

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Новини центру зайнятості

Як по-доброму змушувати себе працювати?

Буває такий лінивий настрій, коли навчання чи робота «не йде», а змусити себе щось змінити і робити несила. Переносити або скасовувати – не вихід. Значить, треба шукати інший. Як можна вирватись з обіймів ліні і почати щось робити?

Ось 6 порад, які допоможуть врятувати антипродуктивний день учня, студента чи працівника, щоб не довелось потім розгрібати «завали» завдань вдома та у навчанні.

  1. Порядок у всьому.Не лякайтесь, мовайде не про ідеальний порядок вдома та на робочому столі, а про – робочий порядок: де папірці, підручники, блокноти та ручки мають своє місце, легко можна знайти все необхідне, без додаткових затрат часу. Навіть у процесі роботи, якщо помічаєте сповільнення темпу, зробіть паузу, приберіть на столі, пройдіться, а тоді далі продовжуйте те, що почали. «Нелюбителям» прибирання варто пам’ятати, що хаотично розкидані речі відволікають. Крім того, порядок навколо стимулює порядок у голові.
  2. Розпочнітьзмізерних справ. Так легше. Зазвичай зустрічаються поради навпаки – що потрібно починати з тяжчих завдань, щоб вони не «висіли над душею». Але краще написати список з багатьох дрібних завдань на день, де з-поміж них буде декілька складніших. Зробіть легші, поставте галочки навпроти них. Коли є візуальний результат, покращується настрій, тоді можна і до складніших перейти. Тобто легші завдання як розминка перед основними. Головне – не захоплюватись ними.
  3. Вибирайте по одному завданню.По-перше, слідпотурбуватись про зовнішні «подразники»: соціальні мережі, розважальні сайти, телевізор, ігри і т. ін. А саме – щоб їх уника під час роботи. Далі виділіть у списку одну задачу, яку потрібно зробити найшвидше. Нехай вона постійно буде в полі зору. Коли закінчите, ставте галочку та виділяйте іншу. Звісно, якщо втомились і потрібна перерва – відпочиньте.
  4. Змінаробочогомісця. Одне й те ж робоче місце може бути постійним джерелом непродуктивності. Спробуйте його змінити. Взяти підручники, ноутбук чи блокнот і піти в іншу кімнату, навіть парк чи просто на вулицю. Це дійсно допоможе зарядитись свіжою енергією. 
  5. Таймер – не ворог, а друг.За умови, якщойого поставити на 15 хвилин, максимум півгодини, і саме цей час витратити на навчання. А потім можна і відволіктись ненадовго. Повірте, ви здивуєтесь, скільки всього можна зробити за 15-30 хвилин при максимальній концентрації уваги. В результаті такої діяльності приходить натхнення і задоволення від роботи. Перевірте.
  6. Оптимістзавждибачить наполовину повний стакан.
     
    Незважаючи на те, скільки вдалось зробити за один день, завжди тримайте себе в межах позитивного настрою. Перегляньте, що зробили, що завтра можете зробити, а що можна дійсно відкласти. Таким чином ви себе по-доброму будете змушувати працювати і забудете про лінь-песимістку.

     До праці!

 

Ще раз про Харківський центр професійно-технічної освіти ДСЗ

 Сьогодні, 12 вересня 2019 року, профконсультант Вовчанської РФ ХОЦЗ Алла Блекот провела семінар для безробітних «Презентація НЗ – ХЦПТО ДСЗ».

Харківський центр професійно-технічної освіти ДСЗ є одним із провідних центрів, що понад 10 років готує кваліфіковані кадри. Педагогічний колектив закладу формує в слухачів вміння та навички, які в майбутньому дозволять їм зайняти активну життєву позицію, робить акцент на потенціал безробітних як новаторів, розвиває в них здібності адаптації до запитів і вимог ринку в якості ініціативного творчого фахівця.

Детальніше...

Послуги з профнавчання

Висока динамічність економічної ситуації та її нестабільність змушують людину бути постійно готовим до зміни робочого місця, організації, професії, спеціальності, а у випадку втрати роботи, психологічно й економічно виживати в ситуації вимушеного безробіття. Сучасні умови життя суспільства вимагають людину бути постійно готовою до зміни стратегії при виборі професії і місця роботи та вміти приймати вірні рішення. Це залишається актуальним і у випадках вибору традиційних професій, оскільки в нашій країні все більш широко застосовуються колективні форми праці, коли стає необхідним володіння декількома спеціальностями .

Детальніше...

Триває робота в Старосалтівській ОТГ

11 вересня 2019 року в приміщенні Центру надання адміністративних послуг Старосалтівської ОТГ фахівцем Вовчанської РФ ХОЦЗ Інною Фоменко надано роз’яснення по роботі з інтернет-ресурсами.

 Служба зайнятості – це мобільна сервісна структура, яка постійно впроваджує сучасні інноваційні підходи до роботи. Головна мета яких - допомогти роботодавцю скоріше знайти працівника, а шукачеві – роботу своєї мрії.

Детальніше...

Поради психологів: як подолати страх перед новою роботою?

Уже пройшли ті часи, коли один-два записи у трудовій книжці вважалися показником професійності та компетентності. Сьогодні спеціалісти радять змінювати роботу кожні 2-4 роки. Це допомагає отримувати нові знання та вміння, заводити корисні знайомства, зростати професійно та збільшувати свій фінансовий потенціал. Але що робити, коли страх змін, якими супроводжується нова робота, не дозволяє вам покинути насиджене місце і крокувати назустріч успішному майбутньому? Існують найпоширеніші страхи та способи їх подолання.

  1. Страх невизначеності.Більшість людей бояться опинитисябіля розбитого корита, коли настає період невизначеності. Начитавшись сумних статистик по безробіттю в Україні, може скластися думка, що нову роботу взагалі не можливо знайти. Що робити? По статистиці, згідно з якою кожному, хто знаходиться в пошуках кращої роботи, вдається її знайти протягом 3-6 місяців (тут все залежить від сфери пошуку та ваших фінансових очікувань). Щоб викоренити страх невизначеності між старою роботою та незрозуміло якою новою, не потрібно спалювати одразу всі мости – спочатку потрібно знайти компанію та посаду, які будуть повністю вас влаштовувати, і лише потім писати заяву про звільнення.
  2. Страх невідомості та змін. Нас завждилякаєщось невідоме чи нове, тому під час зміни місця роботи цей страх є природнім. Незнайомий офіс, нові обов’язки, чужий колектив та непривітний директор –не дозволяють йти назустріч новим можливостям. Саме цей страх змушує сотні тисяч людей щодня йти на нелюбу роботу, аби тільки не довелося зустрітися віч-на-віч з їхнім «монстром». Що робити? Найперше, що потрібно зрозуміти – це те, що перспектива залишити все як є набагато страшніша, ніж зміни, які чекають попереду. Далі не потрібно прокручувати в голові всі негативні сценарії, а краще думати, що все складеться якнайкраще. Коли негативні думки все ж прокрадаються у свідомість, то краще скористатися правилом Скарлетт О’Хара: «Я не буду думати про це сьогодні, я подумаю про це завтра».
  3. Страх розчаруватикерівництво.Під час переходу на нову роботу ми боїмося, що можемо розчарувати не лише свого теперішнього начальника, але й майбутнього. Що робити? У першому випадку потрібно усвідомити, що незамінних людей немає, і на вакантне місце обов’язково знайдеться спеціаліст. А для впевненості при працевлаштуванні на нову посаду буде корисно згадати свої досягнення на минулому місці роботи, похвалу від керівництва та клієнтів. Заспокойте себе, що з усім впораєтесь, адже ви — професіонал своєї справи.
  4. Страх невідповідностіочікуванням. У багатьох людей виникають думки: а якщомайбутня робота буде нецікавою, зарплатню будуть затримувати, начальник тільки на співбесіді був таким люб’язним, а насправді він ще той тиран? Що робити? Потрібно запевнити себе, що ідеалів не існує і, можливо, майбутня робота виявиться не такою крутою як ми собі її намалювали, але в цьому немає нічого страшного. Адже завжди можна залишити те, що не влаштовує, і цього не потрібно боятися.
  5. Страх спілкування.Під час пошукунової роботи найважче дається постійне спілкування з рекрутерами та нові співбесіди, коли на черговій співбесіді пересихає в роті, мокріють долоні, тремтять ноги, а через надмірне хвилювання шукати нову роботу відразу пропадає бажання. Що робити? Перед цим страхом не потрібно зупинятися. Треба вчитися правильно висловлювати свої думки, готуватися до сівбесіди (наприклад стати перед дзеркалом і прорепетирувати промову), вивчити відповіді на типові запитання, придумати, що спитати у роботодавця тощо.

Пам’ятайте: не буває поганих працівників, є люди, які взялися не за своє. У кожної людини обов’язково є своє призначення, в якому вона зможе розкритися і бути гармонійно розвиненою!